United in green - Kiwi

Hej på er!
Jag börjar äntligen må bättre, mjälten gör knappt ont längre vilket betyder att det just nu ser ljust ut att börja jobba igen i november. Jobbet ringde igår och frågade hur det var, det fick mig att sakna stället ännu mer. Jag kommer säkert dock inte kunna gå tillbaka till min tjänst till att börja med, för den är ganska fysisk. Blir nog stillasittande kassaarbete ett tag.

Men nu till ett av mina absoluta favorit gröna lack i samlingen. Paris memories - kiwi. Det är en fantastisk grön färg, täcker på tre lager och luktar godis. Jag skojar inte, det luktar sött godis om naglarna när det torkat. Jag tycker nyansen påminner lite om mörkare ärtor, älskar det som sagt. Formulan var bra men lite skir och det torkade snabbt. Och när jag tog bort det gick det som en dröm! Jag vet tyvärr inte var man kan köpa det för jag fick det i julklapp men om ni ser något ställe som säljer det, köp. Helt klart ett okej märke, och lukten är verkligen mums enligt mig. Men nu ska jag sluta prata och visa er lite bilder!






Så ignorerar vi lillfingret, jag slog i det i ett glas.. Händer mig ofta hehe



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg