Lumene - Summer glow

Jag kan inte förstå varför jag inte bloggat upp denna manikyr som är tagen den 20 juni! Jag gissar att det är för att jag i somras inte gjorde mycket annat än att jobba och flytta i princip. Hur som, här kommer den några månader för sent.

Detta lack var jag riktigt glad över att jag hittade på rea, jag tokälskar den orange färgen! Inget för den blyga för den verkligen lyser, fast det är inte neon. Jag tror det är två-tre lager på naglarna men jag minns tyvärr inte. Ursäkta mitt målande och torrhet, jag har som sagt mina aningar om sommaren.

Vad tycker ni, visst är det typiskt somrigt och härligt?





Kommentarer

  1. Den där köpte jag också på rea i somras, och överraskades av hur fin den faktiskt var. Ligger i arkivet, obloggat dock ... Får ändra på det. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg