Grön onsdag: Jack the lad

Onsdag igen! För mig smälter dagarna lite ihop eftersom jag bara går hemma. Idag klarade jag av tvättstugan, talade med jobbet och det verkar som att jag kan komma tillbaka på måndag med ändrade arbetsuppgifter. Ingen är lyckligare än mig just nu.

Detta underbara lack kommer från butterLONDON. Det är en fantastiskt mörk grön färg med partiklar med andra färger i (vad skulle ni kalla det?). Jag älskar detta och det är tre lager på bilderna och SV över det.
Såhär långa naglar har jag nog aldrig haft, de slits så i arbetet.









Vad tycker ni, visst är det fantastiskt? Jag älskar formulan på bLs lack dessutom, lättapplicerat och torkar superfort.

Kommentarer

  1. Mycket vackert!
    Jag skulle nog kalla det skimmer... Om det inte är större flingor?

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert!
    Kul att du är bättre :) att jobba har verkligen sin betydelse o inte bara i lönekuvertet....

    SvaraRadera
  3. Urfint lack! Och vad härligt att du kan jobba nästa vecka igen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg