FOTD - Grönt med Sleek

Hej på er i sommarvärmen!
Jösses vad varmt vi har det, jag njuter faktiskt inte alls.. 27 grader i lägenheten med fläkt på.. Smälter snart bort . Längtar efter vår semester som ju iofs går till värmen men där har de ju iaf AC.

Nu tänkte jag visa smink för en gångs skull! I fredags var jag ute med några kollegor, vi satt på uteservering hela kvällen och åt gott och drack rosé. Hade en riktigt trevlig kväll! Jag ville ha något lite somrigare och färggladare på ögonen så jag skapade denna look med två paletter.






Stjärnan i den här looken är en ljusgrön färg från en Sleek palette men jag har även använt mig av min Jaclyn Hill palette från Morphe. Tycker looken är riktigt somrig och fin. Jag har börjat kolla på en svensk youtuber (som gör videos på engelska) som gör färgglada looker hela tiden och blivit så himla inspirerad!

Ursäkta att det inte är några närbilder, tog bara med mobilen och inte med kameran. Vad tycker ni om looken? 

Kommentarer

  1. Som alltid - superfin ögonmejk - gillar det gröna mot din ögonfärg. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg