Deliplus - Green

Halloj!
Detta lack köpte jag i Spanien på en matvarubutik, det är från märket Deliplus som jag aldrig tidigare har hört talas om. Någon som känner till det?

Färgen heter iaf något så enkelt som green och det är precis som namnet föreslår, ett grönt cremelack. Det har lite blått i sig för jag tycker mer det är en mintfärg men hur som så gillar jag färgen. Gillade formulan på detta lack också, har två till att testa från märket (blue and yellow), men so far so good. Har för mig att de knappt kostade något också.




Så somrig färg tycker jag! Vad tycker ni?

Jag smälter verkligen bort på jobbet när det är såhär varmt ute! Förstår ingenting haha, på ena stället är det mycket varmare men vi skulle försöka få en AC dit. Där är jag idag.. Hoppas ni har det bra i värmen, jag längtar efter svalare tider faktiskt.

Kommentarer

  1. Superfint och somrigt lack. Håller helt med dig, jag vill ha lite svalare väder nu och på en gång faktiskt :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg