Deltagare blå måndag 9 juli

Godmorgon!
Jag vet att det är tisdag idag men jag gick och la mig innan tio igår kväll. Mådde inte så himla bra. Vaknade innan kl sex idag och mår lite illa. Ingenting farligt, det är mina magproblem som visar sig igen bara. Passar på att kika in er som var med på blå måndag igår!

Lottsky är först ut med lite nailart! Hon har använt sig av döskallelack men tror inte det är dem från Glam of Sweden. Jag äger hur många såna lack som helst, knappt använt någon av färgerna..

Nageldraken visar ett riktigt snyggt lack från Delush Polish, med rött glitter i. Ovanlig men fin kombo!


Tack för att ni var med denna vecka, det betyder otroligt mycket! Jag vet som sagt inte Blå måndags framtid än, jag har inte sådär jättemånga otestade blåa lack och intresset hos andra verkar ha svalnat. Men jag kör juli ut, åker på semester i fyra veckor och sen får vi se helt enkelt!

Denna vecka kommer det att komma upp en del nagellack, jag har börjat lacka om nästan varje dag sen jag fick tillbaka mina naturliga naglar! Ha en fin tisdag så hörs vi <3

Kommentarer

Populära inlägg