Blå måndag: China Glaze- Strap on your moonboots

Godmorgon och välkomna tillbaka till blå måndag!
Idag visar jag ett lack jag lånat av Elin, tror detta är HTF faktiskt!

Och jag tror detta är mitt första inlägg med mina egna naglar på jag vet inte hur länge haha. Det är två lager på bilderna, torkade supersnabbt och har hållit ganska bra de två dagarna jag burit det.







Det är väldigt vackert!

Jag gillar det här lacket väldigt mycket även om det inte är ett wow lack. Det ser lite grått ut när det inte är i direkt solljus och holon syns inte alls om inte solen ligger på. Har ni det här?

Hoppas ni vill vara med idag, jag kommer köra blå måndag hela juli sen har det semester hela augusti för vi sticker till USA i nästan fyra veckor.

Kommentera gärna och lägg till er länk så kikar jag in ikväll. Puss och kram och ha en fantastisk måndag!



Kommentarer

  1. Jättefint, färgen och finishen är superfina. Och dina egna naglar ser snygga ut!

    SvaraRadera
  2. I solljuset är det verkligen wow men i annat ljus ett fint vardagslack. Jag gillar det!
    Önskar att mina naglar var lika fina som dina. Mina är fortfarande superkorta och går av hela tiden så inget roligt att måla för det ser inte bra ut med lack på en skivad nagelplatta. Så ledsen för jag har köpt ett par nya lack som jag tänkt visa.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg