Deltagare blå måndag 16 juli

Godkväll!
Hur har er måndag varit? Jag har haft mensvärk hela dagen och haft en del att göra på jobbet men mest smält bort i värmen..

Men nu till er!
Först ut är Karin som visar ett snyggt lack från Depend!

Lottsky visar både lila och blått. Riktigt snyggt! Jag håller med om att nu får det vara nog med värmen..

Alexandra visar en fin Skittle med lite olika färger, kul att blått fick vara med!

Pamsan (som för övrigt har så fina bilder och naglar) är också med idag, så himla snyggt lack!

Jag ser även att den andra Karin är med men jag kommer inte in till hennes blogg riktigt.

Vi hörs mer i veckan om jag inte smälter bort. Godnatt! Nu ska jag svettas lite i vårt sovrum som är 27 grader varmt.

Kommentarer

  1. Lägger till en manuell länk här om det är någon som är nyfiken och vill kika in.

    https://karinsbeautyroom.wordpress.com/2018/07/16/bla-mandag-9-2018/

    Tänkte inte på att det kunde bli strul när jag bestämde mig för att byta namn.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg