Delush Polish - Queen of no mercy

Hej på er!
Här är ännu ett lack från Dame of Thrones kollektionen jag köpte, nämligen det lila Queen of no mercy. Förut var Delush Polish en av mina favorit indiemärken så jag har en del lack från dem, de är fortfarande i toppen men finns nu fler märken som jag verkligen älskar.

Detta är fyra lager har jag för mig, för att det är jelly men också för att jag har så himla långa naglar. Det är som det nästan alltid är i DPs lack cirkelglitter i som går i rött, guld och lila.






Det är fel hand också haha, jag började ta bort lacket på vänster hand när jag insåg att jag inte tagit något foto! Så blev foton på högre hand istället, helt klart ovant!

Hoppas ni mår bra, vi hörs snart igen! När ni läser detta är jag i USA med maken, vi är borta ett tag. Men jag har två-tre inlägg i veckan för er. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg