Grön onsdag med Running in circles

Hej på er!
Nu har jag tid över att vara med på grön onsdag! Vet inte riktigt vad som hände där, men hittade bilder på ett jättefint grönt lack på datorn och har tid över.. Här och höpna, men är trött som en gnu (eller nåt). Jobbat sen onsdags förra veckan utan paus och har två dagar till. Sen ser jag fram emot ledig helg. Men vet ni, jag älskar verkligen mitt nya jobb så det stör mig inte på något sätt. Och idag är det dessutom snö i Stockholm.

Men nu till lacket! Jag älskar den här gröna nyansen, tycker den skriker pang på något sätt. Kommer från China Glaze och jag har för mig att det släpptes med Cirque de Soleil kollektionen för några år sen. Tror det är två ganska tjocka lager på naglarna.




In och titta till Karin för fler fina gröna manikyrer. Och jag hoppas ni mår bra i julstressen. Vi hörs igen på måndag (kanske innan om ni har tur)

Massor med kärlek och kramar!

Kommentarer

  1. Jag älskar också detta lack, tycker nästan det är CG bästa:)

    SvaraRadera
  2. Vackert och passar ju bra nu till jul

    SvaraRadera
  3. Älsk på det granna gröna lacket! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg