21 dec 2014

Hej på er! 
Hoppas ni mår bra :) 
Jag har haft en ledig helg, första på väldigt länge! 

Idag har jag tvättat lite penslar och tvättat lite, ikväll ska vi åka till min syster och äta middag. Min Englands baserade syster kommer till Sverige ikväll nämligen! Vi alla ska fira jul tillsammans här på onsdag, kommer bli så himla mysigt! 

Vi har köpt lägenhet förresten! Flyttar i februari - mars någon gång och det känns så himla fantastiskt! Började kolla på tapeter och kakel redan igår! Badrummet ska få genomgå en hel renovering innan inflytt nämligen. Jag är glad enda in i själen! 

Jag har skaffat PT också som jag hoppas kunna ge mig styrkan att nå sista kapitlet i min viktresa. 

Trevlig fjärde advent på er! 


Kommentarer

  1. Grattis till nya lägenheten och till PT:en! Har själv PT och det känns som det var ett bra beslut! Det blir lättare med träningen när det finns någon som hejar på, driver och inspirerar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg