Blå måndag: Nordic Cap NP50

Hej på er alla godingar!
Måndag igen! Tiden går så himla fort numera, har knappt haft tid att andas.. Men nu kommer det bli lite bättre, kommer vara ledig på tisdagar istället för onsdagar så jag hinner kolla in era bidrag! :) Och dessutom lugnar allt ner sig efter jul. Så förlåt min frånvaro, jag lovar att bli bättre.

Nu till något roligare, ett jättefint Nordic Cap lack, köpt för 10kr! Täckte på två lager har jag för mig. Jag älskar denna blåa nyans. Det var dessutom ljust ute när jag fotade detta i november. Hoppas snart det blir ljusare!




Hoppas ni är med idag, länka här nere och kommentera gärna så kikar jag in era bidrag!




Kommentarer

  1. Vilket härligt blått lack! Gillar Nordic Cap, med tanke på priset är det ju superbra lack!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg