Blå måndag inställt

Hej på er! 
Idag är blå måndag inställt, jag har inte hunnit med med allt arbete. Bara varit ledig på julafton, hoppas ni förstår. 

Hoppas ni alla haft en bra jul! Det hade jag, men nu skulle jag behöva vara ledig, så himla trött. Ledig på torsdag. 

Jag hade Color club - Holiday splendor på naglarna på julafton, något jag haft de senaste åren, så himla fint grönt glitter lack med prisma i! Vet inte än vad för nyårsnaglar jag ska ha dock. Vad tänkte ni er? 


 Nu ska jag strax åka till jobbet och försöka hinna med allt inför nyår så jag önskar er en trevlig måndag! 


Kommentarer

  1. Lugnt, vi klarar oss utan idag(iaf jag) man ska inte köra slut på sig. Viken fin bild på dej, förresten.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert lack och vilken fin sminkning!

    Helt lugnt med inställd blå måndag, jag hade inte ens kolla på att det var måndag ;)

    God fortsättning på julen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg