Deltagare måndag v51

Hej hopp!
Här kommer dagens deltagare.

Lottsky visar ett blått lack från ett märke jag inte känner igen, med lite guld på. Känns väldigt passande. In och kika och peppa henne, hon behöver kramar och kärlek!

Underbara Karin visar ett OPI som inte känns riktigt lockande för varken henne eller mig. Jag har så svårt för duokroma lack. Men det var ändå fint på något sätt. In och peppa henne med, vi vill ha kvar henne i bloggvärlden <3 Det är även Karin som hjälper mig med inlinkz varje vecka så ni kan länka ihop er här :)

AnnKicki visar ett väldigt härligt IsaDora lack som jag skulle vilja äga efter hennes bilder. Så himla snyggt!

Vandrargenomfärger visar ett OPI lack som är riktigt fint :)

Pamsan visar ett jättefint lack från Spell Polish. Underbart läckert!

Tack alla underbara att ni var med idag, ni är några få! Jag hoppas deltagandet ökar ju ljusare tiderna blir.

Jag har haft en bra dag på jobbet och ikväll har jag övningskört med sambon. Det gick hur bra som helst, vi gick från småkörning på parkering till ut i 30 trafik nästan direkt. Bland annat i ett industriområde. Kändes verkligen hur bra som helst och är så roligt, ser fram emot ett körkort!

Nu ska jag tvätta av mig och gå och lägga mig, skulle varit ledig imorgon men ska jobba. Godnatt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg