Blå måndag: Gina Tricot - Marina

Godmorgon!
Idag visar jag ett härligt smurfblått lack från Gina tricot. Har använt detta flera gånger förut och tycker nyansen är riktigt härlig. När jag tog bilderna var det riktigt dagsljus ute dessutom!




Jag vill passa på att tacka underbara Karin för att hon fixar med inlinkz koderna varje vecka, det är gult värt och betyder jättemycket!

Jag hoppas er måndag är fantastisk, jag ska jobba på som vanligt. Är lite stressande på jobbet och det börjar ta lite på mig, sover ganska dåligt och drömmer om jobbet endast. Men det går nog över snart.

Hoppas ni visar blått idag!


Kommentarer

  1. Vilken härlig knalligt blå, en sådan färg som piggar upp bara av att se på det! :) En sådan färg kan inte visas för ofta!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin smurf-färg :) väldigt blank. Kul att du vill ha oss här och passar på att tacka för det.

    SvaraRadera
  3. Jag är väl blå värt? ;-)
    Jag är med idag, med riktigt usla bilder! Hoppas det lugnar ner sig på jobbet snart när rutinerna sitter!

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt uppiggande färg! Jag har tyvärr inget blått att visa denna vecka, så jag klistrar helt fräckt in förra veckans bidrag ;)

    SvaraRadera
  5. Oj så läckert lack :D
    Var inne på GT för någon dag sedan och såg då detta men intalade mig själv att "NEJ ANNA, du behöver inte ett nytt nagellack" ;)
    Men nog är det ju vackert :)
    xx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg