Blå måndag: butterLONDON - Bluey

Godmorgon!
Igår landade min syster i Sverige (hon bor i England) och vi alla tre syskon möttes upp och åt pizza tillsammans. Efter det var jag en sväng förbi mammas grav och tände ett fint ljus :) Och la en fin gran krans! Saknar henne så.

Men nu till något roligare nämligen blå måndag! Näst sista för iår, hoppas ni är några som orkar vara med. Jag visar ett urläckert lack från butterLONDON som heter Bluey, täckte på två lager även om det på blixtbilderna behövs ett lager till. Det var alltså ingenting som syntes irl.





Lägg till er länk och kommentera gärna så försöker jag hinna med ett sammanställningsinlägg.

Ha en underbar måndag!

Kommentarer

  1. Riktigt fint lack! Alla nyanser med lite grönt i gör mig glad. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg