2020

 Hej!
Det här året har väl inte blivit som någon tänkt sig?

Jag fick ju barn i januari och har sen dess (eller det började egentligen under graviditeten) varit deprimerad och haft ångest. Nu när min dotter är 11 månader börjar det gå åt rätt håll. Jag har fått medicin för min sköldkörtel vilket fick mitt psykiska mående att bli bättre. Nu har jag lite fysiska problem kvar som jag hoppas en läkare kan hjälpa mig med.

Jag börjar ett nytt jobb den 4 januari! Så spännande! Jag gillar inte mitt nuvarande jobb, och har inte trivts där på väldigt länge. Jag ska börja jobba med administration någon annanstans och det är så himla roligt! Jag ser fram emot att börja på ny kula, jag har köpt lite nya kläder och jag tänker börja använda ögonskugga och något på läpparna varje dag. Jag måste bara känna av vibben på stället först.. På grund av covid har jag inte varit och hälsat på överhuvudtaget. Vi kommer dock att jobba på kontoret så jag kommer att få träffa folk. Vilket känns jätteviktigt för mig då jag på ett sätt känt mig ganska instängd under den här pandemin och att vara föräldraledig. Min dotter är väldigt aktiv, hon kan gå tillexempel och hade mått så himla bra av Öppna förskolan eller leklandet. Men det har av uppenbara skäl inte gått.

Nu ska min man vara föräldraledig i tre månader och sen ska hon skolas in på förskola. Det ska bli så spännande allt!

På grund av rådande situation har jag heller inte tränat så mycket som jag önskat, något jag hoppas att kroppen och omvärlden går med på att snart ändra. Jag saknar gymmet. Men på grund av andra hälsoproblem funderar jag på att pausa fotbollen. Men jag får se. Jag var på en träning i höstas utomhus och det var precis så kul som jag mindes det, om än väldigt jobbigt på grund av min hälsa.

Jag har färgat håret igen, i början på året blev jag lila hårig men nu är jag tillbaka till det rödblonda. Dock önskar jag att det vore mer rött och inte lika slingit men jag är ändå väldigt nöjd.



Här är en look jag gjorde till kanalen igår, har använt Juvias place The mauves palette och ett skitsnyggt men obekvämt läppstift från Loreal


Jag tror ju inte att någon läser denna blogg. Men jag kanske ska börja skriva igen, för att få lätta sinnet lite. Om ni läser, jag hoppas ni mår bra och tar hand om er!

Kommentarer

  1. Klart vi läser! Jag försöker ta så bra hand om mig som det går mitt i en pandemi. Mår så bra som det går i vintermörkret.

    Lycka till på nya jobbet <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg