Deltagare blå måndag v50

Hej på er!
Oj vilken träningsvärk jag har! Var på ett core liknande pass igår, man använde vikter och rep och jobbade med det.. Mina armar och min mage gör lite ont idag, imorgon kommer det nog bli värre haha.

Men nu till er! Ni var inte så många idag, vilket jag förstår eftersom jag inte direkt varit så himla engagerad. Men nu blir det förhoppningsvis lite ändring, med fler rutiner på jobbet så orkar jag mer.

Lottsky är med och visar ett riktigt glittrigt bidrag idag! In och peppa henne, hon verkar ha jobbigt på jobbet <3

Underbara Karin visar ett urläckert lack från Make up store. Känns som att jag vill ha detta! Hon ser fram emot nästa år och det gör jag med!

Pamsan visar Gina Tricot. Gina gör så många fina lack!

Kerstin på Skimmerskuggan vsiar ett jättefint Ciate lack, ett märke jag faktiskt inte har något lack av.. än..

Emma visar en vintrig manikyr!  Riktigt läckert med snöflingan!

Kika in hos de för massor med blå inspiration och välkommen tillbaka nästa måndag med fler blåa manikyrer. Kärlek!

Kommentarer

  1. Insåg just att jag missade att lägga till min länk. Vad bra att du hittade mig ändå, tack för att jag fick vara med trots slarvighet!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg