Linda Hallberg cosmetics - Infinity palette

Hallå på er!

Denna skönhet fick jag i julklapp av älskade maken! Jag har velat ha den här sen den släpptes! Den verkar så användbar och hela idéen bakom paletten är ”You’re the creator” och det stämmer! Denna palett ska kunna användas över hela ansiktet. Så himla fint och min man prickade rätt!



Idag sminkade jag mig med paletten, både som contour, bronzer, highlight och rouge i ansiktet men jag gjorde också en enkel ögonsminkning! Och mina bryn, jäklar vad jag gillar den här paletten. Skulle ni vilja se en sminkning med den eller har ni redan sett alldeles för många?

Vad fick ni i julklapp? Jag fick även ett nytt aktivitetsarmband som jag hittills älskar! 

Kommentarer

  1. Finns inget som heter för många sminkningar... 😂 ser ju galet användbar ut!

    SvaraRadera
  2. Klart vi vill se sminkningar, kan aldrig bli för många. Kul att se vad andra gör med älsklingspaletten och inspireras.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg