Årets julmanikyr!

Godmorgon och god jul!
Vi firar alltid med min syster på julafton men igår kväll hörde hennes sambo av sig och sa att hon blivit magsjuk. Vi åkte iväg till Ica maxi sent igår kväll och köpte lite julmat så vi kan vara hemma idag. Just nu sitter jag och väntar på den bästa traditionen, saffransscones till frukost!

Men hur som, jag tänkte visa min julmanikyr! Detta lack köpte jag från PolishPickup och är också ett Harry Potter lack kan man säga. Så himla fint mörkt grönt med röda och gröna små glitter i. Det är Night Owl Lacquer - Battle of Hogwarts.








Det är två lager men hade gärna lagt på ett till. Det är så himla fint, tycker det påminner om en julkula (även om det är ett Harry Potter lack. Jag gillade formulan, supersmidig att lacka med och torkade snabbt.

Vad har ni på naglarna denna dag? Jag önskar vi hade haft snö men igår kväll regnade det här.

Nu ska jag njuta av frukost och sen får vi se vad dagen bjuder på. God jul ännu en gång!

Kommentarer

  1. God fortsättning! Jättefint lack, så utmärkt passande för jul. Själv orkade jag inte fixa något speciellt på naglarna för julen, luftrören bökar igen. Men annars är det bra =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krya på dig! Jag gillade detta lack oerhört mycket. Älskar grönt, Harry Potter och ugglor hehe

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg