Första julmanikyren med Glam polish

Häromveckan var jag på julmiddag med jobbet! Vi åt visserligen supergod libanesisk mat på Tabbouli men jag hade en supertrevlig kväll. Efter all mat gick vi vidare till en bar och drack vin och drinkar. Jag hade grönt smink som jag tyvärr inte fotade ordentligt men funderar på att återskapa den looken till youtube.. Men på naglarna bar jag två olika lack från Glam Polish magical spells kollektionen!

Det silvriga, som jag tycker är stjärnan i den här manikyren, är It´s a curious thing.. Och det är alltså ett lack för Dumbledore eftersom han ofta säger så. Jag tror att det röda är Wingardium leviosa! Jag tycker helt klart att det silvriga är fantastiskt vackert och formulan på båda lacken var bra. Tyvärr drog mitt överlack med sig en del av det röda över på det silvriga men jag tyckte inte det gjorde något. Två lager av det röda och tre av det silvriga!







Jag har faktiskt köpt hela kollektionen nu (saknade två men köpte de från en tjej på facebook) och även de två fangroup exlusive. Jag är ett stort Harry Potter fan så jag kände att det var värt det. Vad tycker ni? Har ni köpt några av lacken?

Ha en fin lördag!

Kommentarer

  1. Ursnyggt! Rött och silver ihop är minst lika fint som rött och guld, om inte t o m lite bättre. Så vackra lack!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg