Deltagare blå måndag 11 dec

Godkväll!
Hur har er måndag varit?

Min var helt okej faktiskt men nu till något roligare, nämligen kika in hos er!

Först ut är Helena som också visar två i en manikyr med CND. Snyggt!

Linda är sjuk, så skicka krya kramar till henne! Och visar ett så himla snyggt lack från Tonic.

Lottsky visar ett fint lack från Mavala. Jag tror faktiskt inte äger något lack från det märket hehe.

Anna bär ett av mina favoriter från OPI. Så snyggt!

Kerstin har en snygg julmanikyr med Essie och Depend! Jag gillart!

Edit: jag höll på med detta igår kväll vid 22. Pausade för att se om Ingegerd ville vara med, gick och duschade och glömde bort att jag börjat haha. Sen kunde jag ändå inte somna förrän efter 12...

Tack för att ni var med, det betyder jättemkt!



Kommentarer

Populära inlägg