Juldagen

Hej på er!
Idag var vi bjudna till svärmor för mat och umgänge. Det skulle även komma några andra gäster. Jag lider ju ibland av huvudvärk och migrän och den slog till idag. Dessutom mådde jag illa och magen var inte alls min kompis.. Vi skulle åka vid kvart i fyra och jag låg och vilade till kl tre. Sen hoppade jag in i duschen och sminkade mig på typ fyrtio min. Jag bestämde mig för att följa med även fast jag inte mådde så bra och jag gjorde verkligen rätt val.

Min svärmor är en så himla fin människa <3 Och god mat var det. Sen klagade min bil på lågt batteri då den bara flyttats på gatan av min man medan jag varit hemma och varit sjuk så vi körde iväg för att handla lite. Köpte lite frukost till imorgon bland annat.

Efter nyår har jag bestämt mig för att börja äta lchf igen! Jag gjorde ju det innan jag träffade min man och gick ner jättemycket i vikt. Sen slutade jag och gick upp i vikt igen. Jag klarar inte av allt socker och all mjöl. Jag kommer dock göra som förra gången och vara ganska liberal och äta rotfrukter tex. Ser fram emot detta, kanske kan min mage börja må bättre också.



Jag gick från bild 1 till 2 på 40 minuter. Rätt imponerande ändå! Min hy mår verkligen bra för tillfället så att få en fin bas är ganska enkelt. Hur ser er hudvårdsrutin ut? Jag har precis börjat intressera mig för hudvård faktiskt. Är det något ni skulle vilja läsa mer av här?

Kommentarer

Populära inlägg