Deltagare blå måndag 9/1

Godkväll!
Det hör väl knappast till vanligheterna att jag gör ett samlingsinlägg? Nej jag vet, förlåt. Men nu börjar jag hitta tillbaka till blogglusten, lusten att skriva och lusten att fotografera. Så jag hoppas detta håller i sig för i så fall har vi en riktigt vaken blogg. Jag ska bara få till designen som sagt.

Men nu till er, vad roligt att se att det var några som hakade på idag på blå måndag!

Först ut är ingen mindre än Lottsky (som råkade publicera detta igår och då läste jag det hehe), hon visar ett snyggt lack från Loreal. Hoppas du känner dig piggare snart <3

Mymixednailpolish (får jag fråga vad du heter?) visar ett härligt blått lack som får mig att tänka på våren. Sådär härligt pastelligt!

AnnKicki visar ett jättefint lack från IsaDora. Jag älskar den här nyansen av blått! Jag ska också ha lackstopp i några månader tänkte jag. Får se hur bra det kommer gå..

Marina visar ett lack från IsaDora som jag totalt missat! Hur är det möjligt, det var ju hur snyggt som helst?! Åh köp,köpköp. Eller nej juste, stopp var det..

Linda som eventuellt kan ha en av de snyggaste naglarna jag sett visar ett ursnyggt lack från Glam Polish. Åh varför äger jag inte fler?! Så snyggt, sådär härligt mörkt blå med glitter och gojs.

Sist men inte minst har vi Kerstin som visar smink! Så fint med blått på ögonen tycker jag! Är också lite sugen på vad hon använde för bas även om det inte är relaterat till blå måndag..

Det var alla för den här gången, tack för att ni var med!
Jag funderar på att i mitten på veckan lägga ut förslag till blå måndag så får ni gå in och rösta för vilken produkt som ska visas på blå måndag.. Vad tycker ni? Jag tror maken kan hjälpa mig med det nämligen.

Kommentarer

  1. Men varför inte? =) Du kan väl alltid testa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka få till det när vi får till designen!

      Radera
  2. hej du!=) Ingegerd heter jag!! och vad roligt att du känner för att blogga=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingegerd! Då vet jag vad jag ska kalla dig när jag länkar <3

      Radera
  3. Kul att läsa om allt och alla idag, gav mej också lite lust tillbaka. Kör på bah..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Jag ska som sagt försöka bli bättre, så kul att blogga nu! <3

      Radera
  4. Ja, ska folk vilja vara med på Blå måndag krävs nog ett samlingsinlägg ;-) hoppas blogglusten håller. Jag har lust men inte tid... kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg