Colourpop super shock eyeshadow

Mitt nya favoritmärke är helt klart Colourpop! Deras skuggor och läpprodukter är så himla fina och pigmenterade! Efter alla bilder förklarar jag var ni kan köpa produkterna, pris och frakt.

Här är min samling med deras ögonskuggor. Notera att jag antagligen komma köpa mer inom en snar framtid då jag använt alla minst en gång redan, något som är ganska ovanligt eftersom min samling är så stor. 




Övre raden från vänster till höger; Shameless, Arrow, Hammered, Nillionaire, Bae
Nedre raden från vänster till höger; Cusp, Mittens, Drift, On the rocks, Sequin

De kommer i vita plastförpackningar med skruvlock. Locket är genomskinligt med deras logga på. På hemsidan skriver de att det är viktigt att skruva åt locket ordentligt annars kan skuggorna tappa sin magi. Aldrig tidigare sett såna här förpackningar men jag älskar dem, lätta att förvara och det är lätt att se färgerna.


Swatchade i samma ordning som bilden ovan.

Dessa fantastiska skuggor går att köpa på Colourpops hemsida (klicka på namnet så kommer ni dit) och kostar 5 dollar. Frakten till Sverige är 25 dollar, om ni inte spenderar mer än 50 dollar för då är frakten gratis. Jag har fått betala tull varje gång, på ca 270kr.

Skuggorna är lättast att applicera med fingret, då får ni bäst pigmentering. Men de går att använda med en syntet borste, jag har använt mig av Real Techniques borstar också. Jag har både de skimriga varianterna och någon matt. Jag älskar alla dessa skuggor. De är känns nästan som krämskuggor när man petar fingret i dem men de blir puder på locken. Jag vet inte ens om jag har en favorit.. Cusp och Mittens har snabbt blivit favoriter så jag får säga dem.. Och drift!

Jag har rouge, highlighters och läpprodukter från märket också, de kommer i separata inlägg. (Vet ej i vilken ordning jag kommer publicera dessa inlägg så ni har säkert redan sett några av dem.)

Vill ni se någon look med dessa får ni gärna kommentera, gärna med vilka skuggor så ska jag försöka lägga upp en look inom en snar framtid.

Kommentarer

  1. snygga färger allihopa!!något med den gröna skuggan kanske?

    SvaraRadera
  2. De ser läckra ut, lite sugen blir jag allt:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg