Blå måndag: IsaDora - scuba blue

Godmorgon!
Måndag igen och jag är redo! Var hemma två dagar förra veckan och var dessutom tvungen att vila från träningen pga hosta. Denna vecka kör jag igång med jobb hela dagen plus två pass på Sats ikväll!

Dagens blåa manikyr är ett fint lack från IsaDora. Länge sen jag köpte IsaDora men tror jag köpt detta begagnat. Det täckte på två lager och torkade som en dröm! Jag gillar verkligen formulan och kanske borde kolla på vårkollektionen iår. 





Är det denna nyans som kallas periwinkle? Hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk innan 21 så kollar jag in hos er! Kommentera gärna också. Massor med kramar <3

Kommentarer

  1. Fin blå nyans, både mjuk och vilsam men utan att vara "för snäll."

    SvaraRadera
  2. Scuba blue är finfint :) Och ja, jag tycker att man kan kalla den periwinkle blue!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg