Deltagare blå måndag 23/1

Hej på er finingar!
Vad roligt att se att ni är med idag! Jag var faktiskt hos läkaren imorse, fick cocilana utskrivet men vet inte om jag kommer att ta det. Är inte så värst hostig.

Först ut är Lottsky som visar lite vårigare blått tycker jag. Intressant med din nagel, det är samma med min lillfingernagel. Den klämdes i en dörr när jag var liten och sen dess är den udda!

Ingegerd visar ett IsaDora lack jag inte sett förut, riktigt fin blå nyans!

Malin visar ett så jäkla snyggt Glam polish lack! Jag önskar verkligen jag hade fler från det märket, de är så fina!

Karin är med och visar ett jättefint vår lack från Depend. Ser riktigt fint ut, blir sugen på vita sneakers och skinnjacka (vår)

Linda bär CbL. Ett märke jag tror att jag inte har några lack av, riktigt fint är det!

Anna visar också en vårig manikyr. Börjar ni längta lite?

Kerstin bär nailart. Riktigt fint tycker jag! :)

Marina bär Make up store - Anders. Ett lack jag faktiskt har själv och tycker mycket om!

Vad härligt det är att se alla era manikyrer! Det gör mig glad när ni är med och när ni kommenterar.

Veckan kommer att bjuda på fler blogginlägg, förhoppningsvis grön onsdag. Förutom det kommer det bli en sminkning och även lite ur min sminksamling. Jag hoppas er vecka flyter på bra. På onsdag ska jag vara på kurs på Gillinge banan hela dagen, ska gå en synscreening kurs så jag kan utföra syntester på jobbet framöver. Ser fram emot den!

Ha det så bra så hörs vi! Massor med kramar

Kommentarer

Populära inlägg