Deltagare blå måndag 30/1

Gokväll!
Jösses vad trött jag är efter mina två träningspass, men det var riktigt skönt! Nu kikar vi in hos er, så roligt med alla blåa bidrag.

Ingegerd var först ut med ett jättefint OPI lack. Hoppas dottern kryar på sig!

Anna bär ett av mina absoluta favoritlack, Darling Diva 'Cuda. Så läckert glitter.

Kul att du kunde pricka in blå måndag Helena. Hon visar ett fint lack från Depends vårkollektion, det skriker verkligen vår för mig!

Linda visar Tonic Polish. Ett för mig okänt märke men det var verkligen jättefint <3

Lottsky bär ett mörkt blått lack med dekaler på, kul!

Sist men absolut inte minst har vi Kerstin som också visar ett vårlack från Depend. Riktigt snyggt!


Tack för att ni var med denna måndag, sista i januari! Jag hoppas kunna få ut fler inlägg innan helgen, får se om jag hinner. Puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg