Blå måndag: Pahlish - Wingardium Leviosa!

Äntligen är blå måndag tillbaka! Och äntligen har jag målat naglarna igen, det var över en vecka sen! Jag håller på att göra om designen på bloggen, har fått betydligt fler läsare och tycker det är roligt om jag själv tycker bloggen är fin.

Men nu till varför ni kom hit! Detta underbara lack är från Pahlishs Harry Potter kollektion som släpptes på Black friday. Det är ett härligt lite ljusare blått holografiskt lack och jag tycker det är helt underbart! 







Vi har ju snö och minusgrader här och idag ganska molnigt så jag tycker bilderna blev lite mörka. Men det är två lager på bilderna, ett tjockt lager hade också räckt, riktigt bra formula och det torkade jättefort. Jag har tidigare tyckt att Pahlish formula varit för tjock men det här var en dröm att måla med. Jag kommer nog visa det här i sommar igen när solen visar sig, ingenting slår ju holo i solen!

Vad tycker ni?

Hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk här nere och kommentera gärna. 

Kommentarer

  1. Pahlish har ett fantastiskt skimmer, och det här var riktigt fint. Härlig färg =)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du piggat på dig! Och mycket vacker färg! :)

    SvaraRadera
  3. Superfin blå och holo är ju sååå läckert. Vet inte varför jag inte skaffar fler såna...

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blå! Härligt att du orkar lacka igen :)

    SvaraRadera
  5. Sorry hann inte skriva igår, men ditt lack år ursnyggt. Tror inte jag har något liknande hmm..nää tänker inte tanken (nästan)

    SvaraRadera
  6. Ett jättefint lack! Och vad roligt att du har mer blogglust nu!

    SvaraRadera
  7. Ett jättefint lack! Och vad roligt att du har mer blogglust nu!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg