Grön onsdag: Pretty serious - Khepri´s amulet

Godmorgon!
Idag är det onsdag (en arbetsdag kvar för mig denna vecka) och Karin är tillbaka från semestern så det är äntligen dags för grön onsdag hos henne.

Jag fick detta lack av min underbara facebook familj (har jag för mig, har så dåligt minne) och jag tänkte först jaha, grönt. Men sen nu när jag målade med den så blev jag kär i nyansen och formulan. Jösses vilket vackert lack! Det är två lager har jag för mig och det torkade fint.







Jag tycker verkligen att den här nyansen är fantastisk!

Om ni vill se fler gröna bidrag, kika in hos Karin lite senare (när jag publicerar detta har hon inte publicerat än). Jag ska lägga till min länk där också men det kan jag nog inte göra förrän ikväll tyvärr. Idag ska jag jobba och sen ska jag ha min första pt timme på flera veckor :O Tränade själv igår så jag har ju tränat i princip två ggr i veckan sen han gick på semester men det är ju aldrig samma sak.

Hoppas ni får en underbar onsdag, massor med kramar!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg