Deltagare blå måndag 10/7

Godkväll!
Jag har haft en bra dag på jobbet, skulle tränat efter jobbet men har bokat in ett bodypump pass imorgon (första gången jag testar!) och har första pt timmen på veckor på onsdag. Så jag kände att det var ok att hoppa över kvällens träning.

Tänkte kika in hos er och även påminna att blå måndag pågår nästa vecka med men sen tar jag semester från blå måndag och är åter tillbaka 21/8

Först ut är Emma som visar snyggt från Depend.

AnnKicki visar ett snyggt lack från IsaDora, jag gillar nyansen på dig!

Mymixednailpolish (din sida ser hel knas ut på min dator, din första sida har liksom försvunnit?) visar ett jättefint lack från Dreamland. Hej kärlek på flaska!

Lottsky bär ett snyggt hololack från China glaze. Riktigt snyggt!



Tack för att ni var med idag! Nästa måndag är som tidigare nämnt sista på ett tag, för sen sticker jag på semester.


Kommentarer

Populära inlägg