Deltagare blå måndag 3/7

Godkväll!
Vilken dag jag har haft! Vi har stängt på fredagar (jag jobbar ju igen mina timmar mån-tors) och det var 22 olästa mail på jobbet plus MASSOR att göra. Lägg på mensvärk från helvetet på det.. Jösses. Men jag kom igenom dagen och ikväll har jag njutit av mat på min favoritrestaurang Pinchos med min vän Emelie <3 Nu är det äntligen dags att kika in hos er!

Lottsky visar ett ArtDeco lack, vilken härlig nyans! Och tack för komplimangen angående mina ögonsminkningar, det värmde verkligen <3

AnnKicki visar ett lack från IsaDora som jag köpt själv, men för att vara med på grön onsdag med haha. Jag tycker nog det är grönt, men här är alla sorters blå välkomna så ser du lite blått i det där så komsi komsi <3 Snyggt är det iaf!

Anne visar ett jättefint lack från Depend, ser så himla glansigt ut!

Linda (fick inte din länk att fungera men jag hämtade den igen) visar ett himla fint lack från MsSparkle. Jävlar vad snyggt!

Malin visar ett lack som fick mig att dregla.. ILNP Surfboard. Jösses vilket ha begär!

Kerstin visar också ett härligt lack från Depend :)

Marina visar ett lack från Inglot. Jag äger inga lack från det märket, men det här var ju riktigt fint!

Tack så hemskt mycket alla som var med, det värmer verkligen! Jag tror faktiskt jag ska visa lite smink nästa vecka :)

Blev taggad i det här fotot på facebook.. HAHA så sant!
Ha en trevlig kväll så hörs vi säkert imorgon! Massor med kramar

Kommentarer

Populära inlägg