Grön onsdag: Alanna Renee - Avada kedavra

Godmorgon!
Idag är det onsdag och jag tänkte vara med på Karins gröna dag med detta fina lack. Det är från en Harry Potter kollektion och jag tror att denna var den sista jag hade kvar att äga. Jag tror jag har hela kollektionen nu faktiskt, det är riktigt fint också! Det är tre lager på bilderna och det torkade inte särskilt snabbt men jag tror det är mitt fel mer än lacket faktiskt.







Det är ett mjlkigt grönt lack om ni förstår min beskrivning, med vita glitter i. Faktiskt riktigt somrigt och fint! Om ni vill vara med på grön onsdag med naglar eller smink så kika in hos Karin.

Hoppas ni får en fin onsdag, massor med kärlek!

Kommentarer

  1. Ooh vilken pepp. Måste uppdatera mitt förråd av nagellack och smink :-D
    Hur mycket har du med dig hem från USA Emmelie?
    Kram/Moster

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg