Liten guide till nagellacks shoppar!

Hej på er!
En av er önskade att jag gjorde en liten guide på var jag hittar en del av lacken jag visar och jag tänkte göra en liten guide till er!

Det finns många indieshoppar, där skaparen säljer sina egna lack, tex Pahlish och Glam polish.
Många av indielacken har egna sidor, Pretty serious har en egen men finns även på samlingssidor, likaså KBShimmer. Det är inte alla som skickar till Sverige och då kan det vara skönt med samlingssidorna jag listar längre ner.

Här är ett Harry Potter lack från Glam polish.

Sen finns det samlingssidor där man kan köpa flera olika märken i samma order.

De som jag beställt från tidigare är: Harlow co, Rainbow connection och Hypnotic polish


Det finns verkligen massor av indieshoppar, jag har missat hur många som helst. Men ett tips är att ser ni ett lack ni gillar på någons blogg eller på facebook så googla fram var man kan köpa det! Jag hoppas det hjälpte lite i alla fall.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg