KBShimmer - #Squadghouls

Hej på er!
Idag bjuder jag på denna skönhet som jag verkligen älskar. Av många orsaker och jag ska berätta varför såklart!

Först så är det skapat i samarbete med en av mina favorit youtubers MissHollyBerries. Jag älskar hennes videos, de är bra och informativa och hon verkar vara så down to earth och normal. Sen är lacket i den där härliga mörkgröna nyansen som jag älskar och med cirkelglitter i. KBShimmer börjar bli ett av mina favorit indiemärken faktiskt.

Jag bjuder på några bilder från inomhus, dagsljus inomhus och dagsljus utomhus så får ni bedöma själva.








Den sista bilden är min favorit!

Som ni ser, riktigt mörkt grönt fullproppat med orangea cirkel glitter bland annat. Det är så himla snyggt! Jag är så glad att jag köpte detta <3

Vad tycker ni? Det är ju en bitch att ta bort, speciellt på byggda naglar men eftersom det var så fantastiskt annars så tänker jag inte hänga upp mig på det. Mina naglar försvinner någon gång efter midsommar och då ska jag passa på att använda mina lack med cirkelglitter i igen!


Kommentarer

Populära inlägg