Deltagare blå måndag 5 mars

Godkväll!
Vad kul att se att ni var fler som var med idag! Jag har precis tränat ett tufft benpass på gymmet och ska snart duscha. Ville kolla in hos er först.

Först ut har vi Emma som visar en jättefin manikyr med lite gott och blandat! Riktigt snyggt!

Elin är med för första gången tror jag! Hon gör ju mina naglar och är en av mina närmsta vänner så roligt att se att hon är med! Hn visar blåa gelenaglar hon gjort på en kund, älskar färgen!

Linda visar ett lack från Polish Alocoholic, supersnyggt!

Anna visar ett glitterlack från Ms Sparkle, supersnyggt! Förstår att du var populär på förskolan!

Hos Karin ser vi en fin sminkning! Den ska du inte tvivla på, gillade den!

Sist men inte minst har vi Kerstin som visar pastell plus grått, riktigt snygg kombo!

Avslutar denna underbara måndag med en selfie från idag!



Ha en trevlig kväll! Imorgon ska jag jobba övertid igen och sen hem till finaste Elin och fixa mina naglar, de är alldeles för långa! Resten av veckan bjuder i princip på träning vilket jag iofs ser fram emot. Kram till er alla!

Kommentarer

Populära inlägg