Deltagare blå måndag 19 mars

Godkväll!
Kom hem från gymmet för en liten stund sen, ska alldeles strax duscha men tänkte kika in hos er först!
Hur har er måndag varit? Min har varit total kaos och jag är glad att den snart är över!

Elin är med denna vecka också med en gammal goding som alla skulle ha! Ett holo från Colourclub! Riktigt snyggt!

Linda bär ett supersnyggt lack från Tonic, jag tror det är dags för mig att snart äga några själv!

Karin visar ett fint lack från Depend, de släpper verkligen en del guldkorn nuför tiden!

Emma (har inte lagt till sin länk när jag skriver detta inlägg) är med och visar två olika lack från Depend, både i glansig och matt formula! Riktigt läckert!

Kerstin visar en supersöt manikyr med stämplade snöflingor, så passande då det snöat hos mig idag!

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Populära inlägg