Blå måndag: Blue eyed girl lacquer - Fianto duri

Godmorgon och välkomna tillbaka till ännu en blå måndag!
Hoppas ni har haft en bra helg!

Idag visar jag ett Harry Potter inspirerat lack! Jag köpte detta från Helena som bloggar på LackyCorner och jag köpte det endast för att det var ett HP lack om jag ska vara ärlig!

Det ser nästan vitt ut på mina naglar men det är alltså ljust blått med skimmer i. Jag kan se om jag får några bilder i dagsljus under dagen som jag kan komplettera med. Det är två lager på bilderna och jag har som vanligt gelenaglar.




Lite ojämn applicering för jag slog i några grejer medan jag höll på.

Pluspoäng denna vecka om ni vet var namnet kommer från!

Hoppas ni är med idag och visar blått, antingen på naglar eller smink, instagram eller blogg! Det går lika bra vad som <3 Lägg till er länk och kommentera gärna så kikar jag in hos er ikväll!



Kommentarer

  1. Jag tycker det var ganska fint, har dock ingen aning om vad namnet kommer ifrån:) Jag är med idag också.

    SvaraRadera
  2. Vågar inte gissa på namnet.. . Spännande lack, men lite för ljust för min smak tror jag.

    Jag och Gustav är med idag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg