Blå måndag 26 mars: smink!

Godmorgon!
Välkomna till ännu en blå måndag och jag visar smink! Jag hoppas ni har haft en bra helg, min har varit sådär. Har tränat lite och i fredags var jag och min man ute på middag. Vi firade fyra år tillsammans <3 Riktigt mysigt!

Jag har inga naglar att visa idag för jag vill helt enkelt inte ta bort det ursnygga gröna lacket jag har på naglarna.. Men jag bjuder på smink från förra helgen! Information om produkter kommer efter bilderna. Jag var ute med jobbet förra fredagen och då såg jag ut såhär.







Denna magi (ursäkta ordvalet men jag älskade den här sminkningen) är skapad med Jaclyn Hill paletten från Morphebrushes. Jag började göra en brun sminkning, den övergick till en snygg grön variant. Innan jag var klar bestämde jag mig för att använda Enchanted secrets paletten, det finns en duokrom skugga där i som är blågrå. Den med lite fix+ och det blev fantastiskt fint! 

Vad tycker ni?
Hoppas ni är med idag och visar blått, lägg gärna till er länk här nedanför så kikar jag in hos er ikväll!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg