Grön onsdag med NfuOh

Halloj!
Idag är jag med på grön onsdag! Det är mina gelenaglar som världens bästa Elin gjort, och hon valde grönt till mig. Jag vet tyvärr inte vad färgen heter men jag vet att det är gellack.

Bilderna är usla, tagna mitt i flyttkaos men jag totalt älskar mina naglar! Vi gjorde en annan form på dem den här gången och nu har jag tom målat över det med påsknaglar. De ska jag visa imorgon tänkte jag :)





Fick beröm för naglarna och färgen igår när jag köpte kaffe till min Nespresso maskin.
Kolla in hos Karin för fler gröna manikyrer och sminkningar!

Kommentarer

  1. snygg behaglig färg!!är det lite glitter i?

    SvaraRadera
  2. Superfina naglar och vilken cool färg, fint skimmer i. :-)

    SvaraRadera
  3. Oavsett vad lacket heter var det himla fint! Skimret är perfekt så här på våren (eller när som helst eg..)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och grönt är alltid en perfekt färg.. Iaf enligt mig! :)

      Radera
  4. Fin form på naglarna och färgen är ju super snygg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar formen på naglarna! Och grönt går alltid hem hos mig <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg