Deltagare blå måndag v 15

Och nu var det tisdag.. Förlåt att jag inte gjorde en sammanfattning igår kväll men jag somnade med huvudet i sambons knä efter en tur till Ikea.

Idag började jag mitt nya jobb och det känns hur bra som helst! :)

Men nu ska vi kika in era underbara blåa bidrag!

Lottsky visar två olika lack som ser likadana ut! Och visst är det blått, även om det lutar åt lila. Snyggt!

Mymixednailpolish bär ett jättefint Essie lack. Jag gillar Essie!

Zophie (så himla fint namn!) visar China Glaze, ett lack jag tidigare inte sett men ack så fint det är!

AnnKicki bär ett Nicole by OPI lack som jag totalt missat! Vilken läcker blå nyans!

Ankie bär ILNP! De gör riktigt snygga lack.. Önskar min samling kunde växa lite till ;)

Malin bär Mentality, det ser verkligen fint ut!


Tack alla för att ni var med! Det värmer verkligen..
Massor med kärlek och kramar till er!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg