Blå måndag: KIKO - 530

Måndag. Jag hade ingen aning om att det var måndag imorgon tills Karin påminde mig. Och då tänkte jag ändå att jag börjar nya jobbet på tisdag och det är söndag idag.. haha jag har varit ledig för länge.

Som sagt, det är söndag kväll när jag skriver detta, jag hoppas ni haft en bra påsk! Idag har jag umgåtts med världens bästa ettåring!

Men nu till nagellacket, detta köpte jag i London när jag var där i höstas. Det är tre lager på bilderna och det torkade som en dröm. Jag har ju gröna naglar under, det syns lite vid nagelbandet, mina naglar växer ganska fort. Jag älskar den här nyansen på blått och jag äger nog flera liknande lack. Jag är supertorr, förlåt!






Kommentera gärna och lägg till er länk, helst innan 21 så ska jag få upp ett inlägg. Ha en bra måndag!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg