China Glaze - Riveting

Halloj!
Vet att det varit tyst sen i tisdags, jag har jobbat kväll hela veckan och varit rätt slutkörd. Men jag trivs fortfarande hur bra som helst, kollegorna är bra och cheferna är bra! Det här kommer nog bli hur bra som helst tror jag.

Men nu till något så fint att jag nästan dör.. Detta är mitt absoluta favoritlack och det enda lacket jag har en backup på! Jag pratar såklart om urläckra Riveting från China Glaze som kom med Hunger games kollektionen för några år sedan. Det är det mest perfekta orange lacket jag någonsin lagt ögonen på och jag vill nästan måla om med det igen bara för att.. Bilderna är från min födelsedag i februari. Jag låter bilderna säga resten tror jag.








Ni ser ju hur mycket det är kvar i första flaskan..

Jag tror det är tre lager, men det är ett ganska skirt lack så det kan vara fyra. För mig är det här perfektion på flaska, jag ÄLSKAR det! Vad säger ni?

Ha en härlig lördag!

Kommentarer

  1. Så fint! :D Gjorde du någon jämförelse mellan detta och KIKOt? Jag försvann lite ett tag (spillde te på datorn så den var lite död ett tag....)

    SvaraRadera
  2. Superfint! En av mina favoriter med :)

    SvaraRadera
  3. Det ser så otroligt underbart fantastiskt ut! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg