Orly - Melt your popsicle

Hej på er!
Minns ni att Orly alltid släpper helt exemplariska neoner till sommaren? Det gör iaf jag, och innan det blev så himla dyrt att beställa från utlandet så köpte jag en del. Jag tror inte Orly säljs i Sverige vilket är så tråkigt för de har både fina lack och riktigt bra formula.

Hur som, det här lacket är så mycket neonpigment i att min kamera inte vill plocka upp färgen riktigt, men det är sådär in-your-face orange! Jag älskar det!





Ser nästan lite rött ut pga neon.

Vad tycker ni? Jag älskar neoner på sommaren men glömmer ofta bort att använda det. Jag funderar på att organisera om min kollektion efter årstid istället för efter märke. Då kanske jag skulle få mer användning för en del av mina lack. Hur organiserar ni era lack?

Kommentarer

Populära inlägg