Lite olika sminkningar

Hej på er!
Idag tänkte jag att det var dags att visa lite sminkningar. Som jag nämnde i några inlägg tillbaka så befinner jag mig i USA när ni läser det här så har en del inlägg som kommer upp medan jag är borta.

Jag har en del bilder på sminkningar men där jag tyvärr inte har en full produktlista att dela med mig av.. Jag hoppas ni vill se bilderna ändå! Jag har lite detaljer så jag skriver det under varje bildserie.


Detta är med Yes, please! paletten från Colourpop!
Älskar solnedgångslooker.




Lite samma look men gjord med en NYX palett. Var tvungen att lägga på filter eftersom bilderna blev så himla varma utan. Men gult och rött är så himla fint tillsammans.
Detta är ju från innan jag färgade håret obvi.




Här är två looker jag gjort med samma palett! Nämligen Morphe 35D. Tyvärr är de nog gammal för mina ögonlock svullnade upp lite efter båda sminkningarna. Men oerhört fint med både lila och grönt tycker jag!




Den här looken är skapad med en palett från Revolution beauty (Tidigare Makeup revolution)
Älskar paletten och älskade den här looken.

Vad tycker ni, ska jag återgå till att visa lite mer smink här på bloggen? Blir ju mest naglar numera. Jag älskar ju smink och har precis kommit in i en period där jag älskar färgglada sminkningar så jag ska försöka ta mer kort och publicera här.

Kommentarer

  1. Superfina sminkningar allihopa <3

    Ser gärna både smink och naglar!

    SvaraRadera
  2. Jättefint som alltid, du gör fina ögonsminkningar! Ja, både naglar och smink är kul att se! Särskilt när det är så fina sminkningar som dina. =) Och fina naglar också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg