China Glaze - Papaya punch

Hej på er!
För ett tag sen fick jag ryck och tog fram lite lack som jag inte använt på flera år, nämligen mina ljusa, somriga neon lack! Detta är ett av dem och inköpt kanske för fem-sju år sedan? Jag minns ärligt talat inte men jag tror det är köpt samtidigt som Kiwi cool-ada och Flip flop fantasy som ni redan sett här.

Detta är inte lika stark neon i som i de andra två men jag älskar den här färgen. Jag passar inte alls i gult då jag har sån rosa hudton och bränner mig så lätt i solen men den här färgen på en klänning eller ett linne skulle jag älska att äga.



Kameran kan inte fånga såna här färger riktigt..

Jag har konstigt nog vant mig med mina egna naglar! Enda är mina nagelband som skulle behöva lite Elin kärlek, men det hinns inte med innan alla semestrar. Men ska gå till henne efter semestern och fixa nagelbanden och få lite allmän kärlek. Jag tänkte nog inte börja med gelenaglar igen.. Jag tror jag gillar mina, mycket lättare att måla och ta bort. Mina nagellack får så mycket mer kärlek när jag har äkta naglar.

Vad tycker ni om den här färgen? Känns som att det är årets it färg på kläder i alla fall.
EDIT: Jag köpte en klänning med orangea ränder på, i typ den här färgen, som jag planerar att använda på min semester.

Kommentarer

Populära inlägg