Hemma igen

Hej på er!
I onsdags kom jag hem från USA, jag är fortfarande helt seg i huvudet och kroppen men imorgon börjar jag jobba igen. På ett sätt längtar jag tillbaka till jobbet, till rutiner och framför allt till träningen. Jag har tränat en gång under min semester, vilket är alldeles för lite, men jag har varit så förkyld att jag inte vågat. Jag har säkert gått upp några kilo men det gör mig ingenting. Jag vet att jag snart kommer att gå ner dem iom all träning och ingen skräpmat. På ett sätt längtar jag också tillbaka till USA. Vi åker alltid till Anaheim och det är för att det är som att komma hem. Väl där gör vi vardagliga saker som att gå ut och käka lunch/middag, gå på bio, bada osv. Men det har verkligen en speciell plats i våra hjärtan.

Jag har haft en fantastisk resa med massor av shopping! Jag blev tyvärr sjuk under den första delen av vår resa så jag såg inte så mycket av Houston som jag hade velat. I Kalifornien njöt vi av värmen i Palm Desert, vi gick på Disney och jag handlade alldeles för mycket på Sephora (går det ens?!)

Antalet nagellack jag kom hem med var helt sjukt.. Det kommer att komma en haul video på det på kanalen om någon är intresserad, kan lägga ut den här sen. Imorgon är blå måndag tillbaka igen så att ni vet det! Jag hoppas ni haft en fin sommar och att ni vill vara med imorgon.

På Disney villhövde jag dessa öron!

Som sagt, imorgon är det blå måndag igen och jag hoppas ni vill vara med. Några av er har märkt att jag bloggat under min semester, förinställda inlägg på notd. 

Vill ni att jag berättar mer om vår resa? Kommentera gärna i så fall! :)
Vi hörs imorgon bitti <3

Kommentarer

Populära inlägg