Hemma från semestern!

Hej på er!
Jag har nu kommit hem från min semester i Karibien och USA och jag har haft en fantastisk resa, som alltid. Jag har shoppat massor haha och ska se till att fixa hauls videos och kanske lite bilder.

Jag har saknat bloggandet och blå måndag drar igång igen redan på måndag med naglar från innan jag åkte. Just nu har jag gelenaglar som Elin gjort som växt som fan under semestern och är nu sjukt långa. Ska göra om dem om en vecka men göra de helt genomskinliga så jag kan måla över själv.

Som sagt, har haft det superbra och kan berätta mer om min semester i ett annat inlägg om någon är intresserad? Ville bara kika in och skriva lite. Jag är så fruktansvärt trött på grund av jetlagen, vaknade halv fem imorse och jag börjar jobba igen på måndag så jag hoppas jag är lite piggare då..

Kika in här på måndag för ett blå måndags inlägg <3



Bild från Huntington Beach sista kvällen <3

Kommentarer

  1. Välkommen tillbaka! Klart du ska berätta om din resa! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg