Blå måndag: Delush Polish - Amazemint

Godmorgon och välkomna tillbaka till blå måndag!
Jag har saknat er och saknat bloggandet under semestern.

Idag visar jag ett ljust blått lack jag fått låna av min älskade syster :) Det är fyra lager på bilderna då det var riktigt skirt. Det har vita cirkelglitters i sig och jag gillar det! Somrigt och fint.







Det är typ jellyfinish antar jag när det blir sådär, hur som jag gillade det. Torkade riktigt bra också trots så många lager.

Jag hoppas ni är med och visar blått idag, antingen smink eller naglar! Lägg till er länk och kommentera så kikar jag in ikväll!
Massor med kärlek.

Kommentarer

  1. Vilket fint lack och vad kul att både du och blå måndag är tillbaka! Det har varit kul att följa er resa på insta :)

    SvaraRadera
  2. Ooooh nagellacks boost. Jag hänger på dina blå måndagar hjärtat
    Kram/Mooster

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg