Deltagare blå måndag 28/8

Jag kom precis på att det är sista måndagen i augusti! Var tar tiden vägen egentligen? Allvarligt, det börjar bli mörkt på kvällarna nu, oerhört deprimerande.

Men nu något mycket roligare, nämligen titta in hos er! Jag är lite tidig idag då jag inte orkar hålla mig vaken längre.. Om någon lägger till sin länk efter att jag skrivit detta så lägger jag till er imorgon.

Först ut är Anna som visar ett snyggt lack från O.P.I, ett sandlack. Känns som att den trenden sover lite? Fint är det iaf!

Karin visar ett lack från Depends nya kollektion som lutar en del åt lila. Jag tycker det ser lilagråttmedenhintavblått i sig ;) Fint hur som!

Lottsky visar en jättehärlig blå nyans på sin blogg.

Linda bär ett jättefint lack från Glimmer by Erica. Aldrig hört talas om men snyggt är det, Harry Potter namn också, kärlek på det!

Skimmerskuggan visar ett jättefint lack från IsaDora, sådär riktigt somrigt!

Tack för att ni var med idag, på måndag lovar jag att jag har nytt att visa er!!

Ha en fortsatt trevlig kväll <3

Kommentarer

Populära inlägg